Sammen skaper vi gode læringsopplevelser
Det er mange måter å lære på. Noen lærer best når de får lov til å diskutere og samarbeide, andre lærer best når de har ro rundt seg og kan jobbe i fred. Med læremidler fra Gyldendal er det lett å legge til rette for varierte arbeidsformer i skolen.
Barnetrinnet
Gyldendal har et heldekkende innhold i fagene matematikk, norsk, engelsk, naturfag og samfunnsfag på trinn 1–7, både i form av lærebøker og digitale læremidler i Skolestudio.
I Salaby finner du også læringsressurser i de fleste fag. Gjennom ulike oppgaver, spill, filmer og temaopplegg gis elevene en engasjerende måte å lære fag på.

Ungdomstrinnet
Gyldendal har i dag et rikt og heldekkende innhold i alle fag på trinn 8–10, både i form av lærebøker og digitale læremidler i Skolestudio.
Kjente læreverk som Kontekst, Enter og Maximum har blitt revidert, og vi tilbyr de helt nyskrevne læreverkene Element og Relevans i hhv naturfag og samfunnsfag. I tillegg er nå språkfagene fransk, tysk og spansk, alle praktisk-estetiske fag og KRLE tilgjengelige som heldigitale læreverk i Skolestudio.

Videregående skole
Gyldendal tilbyr både helt nyskrevne og en rekke reviderte læreverk til LK20. Sjekk ut nyhetene Mønster, Apell, Pilot, E1, Edge, Kompass og Flyt.
I Skolestudio finner du både heldigitale læremidler og ressurser som støtter læreboka. Smart Bok, digitale lærebøker i alle fag, og Mønster Smart Øving, adaptiv mengdetrening i matematikk, finnes også i Skolestudio.

Les mer om læring
Om kampanjen:
Målet med kampanjen er å bygge merkevaren Gyldendal gjennom å skape positive assosiasjoner til vår merkevare. Da er nødvendig å treffe bredt og ha god synlighet. Vi har derfor skapt et budskap uavhengig av fag, trinn eller læreverk og fokusert på det som er viktigst for alle: Elevens læring.
Vi ønsker at det etterlatte inntrykket skal være at Gyldendal gir muligheter til læring for alle, og at du som lærer kan variere metoder og nivå ut i fra dine elever. Det var viktig for oss å vise mangfold i utvalget av elever og situasjoner.
Kanalene vi bruker er sosiale medier og kjøpte annonseflater. Filmene kan også brukes som intro på webinarer eller som bakgrunn på konferanser.