Åpen eller innadvendt (E-bok) Høyoppløst bilde
Utgivelsesår: 2019
1. utgave
Bokmål
ISBN/EAN: 9788205525009

Åpen eller innadvendt (E-bok)

Omdømmebygging for organisasjoner

Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre?
Pris 389,00

Før 2004 ble ordet omdømme knapt nevnt i norske medier. I årene etter har omdømmebegrepet blitt noe som påvirker alle organisasjoner. Det finnes i dag en rekke omdømmerelaterte rangeringer i norsk nærings- og organisasjonsliv som bedriftene må forholde seg til.

Boken Åpen eller innadvendt ble raskt et referanseverk både for studenter og organisasjoner da den kom ut i 2009. Den andre utgaven er fullstendig gjennomarbeidet og oppdatert. Også denne utgaven tar utgangspunkt i hjørnesteinene i omdømmeforskningen, men det er gjort vesentlige endringer siden første utgave:

  • Oppdaterte eksempler og caser.
  • Viktig nytt fagstoff om offentlig sektor, bedrifters samfunnsansvar (CSR) og sosiale mediers påvirkning.
  • Et helt nytt kapittel om en ny og systemorientert måte å betrakte omdømme på.
  • Spørsmålet om hvorvidt organisasjoner bør ha en omdømmeansvarlig drøftes.

Boka egner seg godt for studenter innen kommunikasjon/PR og ledelse, og også for ledere og medarbeidere som jobber med kommunikasjon og omdømme i organisasjoner. Boka gir et solid faglig fundament for omdømmearbeidet.

Bestill vurderingseksemplar

Produktet finnes også i følgende varianter
Pris
489,00