Innholdsmarkedsføring Høyoppløst bilde
Utgivelsesår: 2020
376 sider
2. utgave
Bokmål
ISBN/EAN: 9788205535145

Innholdsmarkedsføring

Fortjent, eid og kjøpt

Innholdsmarkedsføring – Fortjent, eid og kjøpt er en lettlest og praktisk innføring i content marketing – innholdsmarkedsføring.
Pris 399,00

Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt.

Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips, forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier, podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. Andreutgaven av boken inneholder mange nye eksempler, helt nytt innhold om sosiale medier og et større fokus på bærekraftig kommunikasjon.

Se artikler:

 https://bmarketing.no/innholdsmarkedsforing-nisja-wilhelmsen/

https://knowledge.strossle.com/no/blogg/endelig-en-fagbok-som-er-morsom-å-lese?fbclid=IwAR2QTOzxHayeoNVcFDY_rv-nnU6Dz0CxgKt72j-6MyHrO3tdcixng5tZl8s

Produktet finnes også i følgende varianter
Pris
299,00