Endret holdning til iPad i skolen

Ingvild Vikingsen Skogestad forteller om sin teknologiskepsis, både som lærer og forelder, da Knappstad skole innførte pilotprosjektet Digg læring for fem år siden. Nå er skolen heldigital - og Ingvilds skepsis er snudd til begeistring. 

Hun skriver i et debattinnlegg i Bergens Tidende at det er elevens læringsbehov som står i fokus, ikke hvilken app de bruker.

"Ein Ipad i seg sjølv gir ikkje betre læring. Det er det bruken av den som avgjer. Vi brukar IKT der det gir meir motivasjon, meistring og læring. Og så legg vi det vekk når vi synest det er best. Ein ting er sikkert, elevane våre har aldri kommunisert så mykje med kvarandre som etter vi fekk dei nye verktøya."

Les hele saken her.

Relaterte artikler

Vellykket BETT-messe

Vellykket BETT-messe

Verdens største læremiddelmesse gikk av stabelen i London den 23-26 januar, og Gyldendal var på plass, med bl.a....
Takk for oss, NKUL!

Takk for oss, NKUL!

Gyldendal stilte med stand, utstillerseminar og workshop på årets NKUL. Vi storkoste oss.
Temasider om sjøvett

Temasider om sjøvett

Våren og båtsesongen er rett rundt hjørnet, og i Salaby finner du egne temasider om sjøvett!