Forbrukeratferd Høyoppløst bilde
Papirbok
Utgivelsesår: 2020
344 sider
1. utgave
Bokmål
ISBN/EAN: 9788205506329

Forbrukeratferd

Kunnskap om faget forbrukeratferd er avgjørende for alle bedrifter, offentlige institusjoner og organisasjoner som ønsker å lykkes med markedsføringen sin.
Pris 699,00

Bestill vurderingseksemplarer

Forbrukeratferd er basert på godt etablerte teorier innen økonomi, psykologi, sosiologi og sosialantropologi. Læreboken har en praktisk og moderne vinkling med spesielt fokus på temaer som bærekraft, samfunnsansvar, etikk og teknologisk utvikling. Boken inneholder også en rekke illustrerende eksempler fra markedsføringspraksis.

Målgruppen for boken er først og fremst studenter innen økonomi og markedsføring, men den vil også være velegnet for markedsførere i praksis.

Produktet finnes også i følgende varianter
Pris
479,00